Alicja Konarska/ Maj 19, 2015/ AKTYWNIE, PO MOJEMU/ 2 comments

FullSizeRender (17)No cóż, o tym, że szpinak jest zdrowy nie muszę chyba nikogo przekonywać. Jest bogaty w kwas foliowy przez co jest szczególnie zalecany kobietą spodziewającym się Bobasa. Poza tym szpinak jest bogaty w potas, żelazo i wiele innych suplementów diety. Ale co zrobić jeśli go nie lubimy? Po prostu ta zdrowa roślinka nam nie smakuje? Może zraziliśmy sie do niej bo trafiliśmy na nią źle podaną? Ja sama za szpinakiem nie przepadałam, ale znalazłam sposób na przemycenie go do diety mojej i dziecka. Koktajl! Pyszny, zdrowy, zielony, ze szpinakiem ale całkowicie pozbawiony jego smaku!Koktajl! Pyszny, zdrowy (naturalna alternatywa dla sztucznych suplementów jak ze strony http://www.body4you.pl/), zielony, ze szpinakiem ale całkowicie pozbawiony jego smaku! A oto składniki, na ów magiczny koktajl:

FullSizeRender (16)

2 pomarańcze
2 kiwi
1 cytryna
1 jabłko
garść liści szpinaku

Po uzyskaniu jednolitej konsystencji ze wszystkich składników pozostaje nam się delektować pysznym smakiem. Ja osobiście wyczówałam jedynie cytrusy i kiwi. Polecam! Jest pyszny!

 

Share this Post

2 Comments

  1. Uwielbiam szpinak w każdej postaci 🙂 wypróbuję Twój przepis na pewno.

    1. Polecam 😉 Jest naprawde pyszne! 😉

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*